…Całkowitej prawdy nie zna żaden człowiek na tym świecie. To co my, ludzie, nazywamy „prawdą” jest zaledwie jej szukaniem. Szukanie prawdy jest tylko możliwe w wolnej dyskusji. Dlatego ustrój komunistyczny, który tego zakazuje, musi być siłą rzeczy – wielką nieprawdą. Znalazłszy się tedy w świecie uznającym wolność jednostki i wolność myśli, winniśmy czynić wszystko, aby nie zacieśniać horyzontów myślowych, ale rozszerzać; nie zacieśniać dyskusji, a ją poszerzać. Józef Mackiewicz. Zwycięstwo prowokacji, 1962

Š.m. gegužės 1 dieną, kaip ir prieš daugelį metų, artėjant Lietuvos Respublikos Seimo rinkimams, Lenkijos Respublikos ambasada Vilniuje, Lietuvos lenkų rinkimų akcija ir Lietuvos lenkų sąjunga surengė provokacines eitynes, gausiai mojuojant kaimyninės Lenkijos vėliavomis po Seimo, Vyriausybės, Užsienio reikalų ministerijos langais, šalia Prezidentūros, prisidengiant Lenkijos krikšto 1050-osiomis metinėmis.

Telšiuose iškilmingai paskelbtas 2016-ųjų metų Lietuvos kultūros sostinės atidarymas. Pasaulinę kultūros dieną, balandžio 15-ąją, penktadienį, Didžiojoje Žemaičių sienoje atidengta meninė plokštė „Istorinis Žemaitijos žemėlapis“, pirmą kartą duris atvėrusioje Telšių miesto arenoje surengtas iškilmingas koncertas „Sugrįžimai“. Šventė pritraukė mases žiūrovų.

Leidykla „Briedis“ 17-ojoje Vilniaus knygų mugėje pristatė itin reikšmingą knygą, istorinį šaltinį – Józefo Mackiewicziaus (1902–1985) romaną „Nereikia garsiai kalbėti“, išleistą serijoje „Vilnius liepsnose“. Renginyje dalyvavo lenkų literatūros ir Vilniaus istorijos žinovas Pranas Morkus, Lietuvos istorijos instituto direktorius, humanitarinių mokslų daktaras Rimantas Miknys, portalo Pogon.lt vyr.redaktorius Ryšard Maceikianec.

Starting: in groups: from 1st to 13th of August. Individually courses are held all summer. 
Duration of the course:The Course runs for 4-6 academic hours per day, with Language practice for 44 hours and Lithuanian history, literature and ethnology for 6 hours.

Lenkijoje nenutyla diskusijos apie įsibėgėjančią švietimo reformą. Tačiau susidaro įspūdis, kad politikų ir publicistų žvilgsniai krypsta ne į tą pertvarkos pusę, kuri yra esminė keičiant valstybės raidos greitį ir kryptis. Bent man atrodo, kad svarbiausi klausimai ne tie, kiek reforma kainuos, kiek mokytojų neteks darbo, ar išliks gimnazijos, ar ne, kokio amžiaus vaikai privalės pradėti lankyti mokyklą. Tai neesminiai, antraeiliai dalykai. Tai tik priemonės pagrindiniam tikslui pasiekti. Pagrindinis su švietimo pertvarka susijęs klausimas yra ne organizacinio, bet ideologinio pobūdžio.

Początek strony
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com